- Zasady Ogólne:
- Polityka dotyczy zakupów dokonanych przez klientów w sklepie internetowym.
- Wszystkie zwroty i reklamacje rozpatrywane są zgodnie z obowiązującym prawem.
- Zwroty:
- Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
- Zwrot dotyczy wyłącznie produktów niepersonalizowanych.
- Produkt musi być zwrócony w stanie niezmienionym, nie może nosić śladów użytkowania.
- Koszt zwrotu ponosi klient.
- Zwrot płatności za towar nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego produktu.
- Wyjątki od prawa do zwrotu:
- Produkty personalizowane są wyłączone z prawa do zwrotu, chyba że są wadliwe.
- Reklamacje:
- Klient ma prawo reklamować produkt wadliwy lub niezgodny z zamówieniem.
- Reklamacja powinna być złożona na piśmie lub elektronicznie i zawierać opis problemu oraz dowód zakupu.
- Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w terminie do 14 dni od jej otrzymania.
- W przypadku uznania reklamacji, sklep zobowiązuje się do naprawy, wymiany na produkt wolny od wad lub zwrotu pieniędzy.
- Postępowanie w przypadku reklamacji:
- W przypadku reklamacji, koszty związane z odesłaniem produktu do sklepu pokrywa ZasadaMedia sp. z. o. o.
- ZasadaMedia sp. z. o. o dokona oceny stanu produktu i na tej podstawie rozstrzygnie o zasadności reklamacji.
- Informacje Dodatkowe:
- ZasadaMedia sp. z. o. o. nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
- Zaleca się odesłanie produktu w oryginalnym opakowaniu wraz z wszystkimi jego elementami.
Formularz zwrotu do pobrania (.PDF KLIKNIJ).